Jussi Uusipaavalniemi
Aloitussivu Ylös Minä Työ Harrastukset Valokuvia ajankohtaista linkkejä

 

Aloitussivu
Ylös

Takaiskarin muuntaminen

Takaiskarissa oli alkuperäinen Polariksen Position Sensitive System. Se oli aika huono ja veltto. Minun painolla pohjasi aika helposti. GT-Motor kertoi jo iskareita ensimmäiseen huoltoon vietäessä, että tuo systeemi ei ole toimiva ja niitä on ollut tapana muuntaa tavalliseksi iskariksi. Halusin kuitenkin kokeilla, tulin samaan tulokseen.

Iskari irti, se lähti ilman telaston irrotusta. Aamulla vein korjattavaksi ja sanoin, että vaihtavat simmitykset paremmin 130kg kuljettajalle sopivaksi. Iskari oli valmis jo aamupäivällä ja ei muuta kuin illalla punnertamaan iskaria paikalleen. Hyvin se meni sinne kun sai Kirsin kaveriksi sujauttamaan viimeisen pultin paikalleen. Yksin oli melko hankala yrittää.

Pari sataa metriä kokeilin pihalla ja oli takapää aivan uuden tuntuinen.

 

Iskarin ulko- ja sisäputki vaihdettiin toisiin.

Tuolta välistä se lähti ja samaa kautta takaisin